2017年8月21日 星期一

美食博覽 2017

No. 1

No. 2

No. 3

  星期六下午去美食展,今次連早餐都唔食,首先進入公眾館,一入去見嘢就食,首先來串台灣肉腸、跟住燒金蠔、一份和牛,再來一串海瑞貢丸,行行吓見到有人食雪糕筒,本來想略過,但係經過個檔攤,見佢用日本3.7L牛奶配日本生果混合製造,即時叫咗個蜜瓜味嘅,食落又真係唔錯,之不過份量就大咗尐,食到呢道,都有小小地飽嘅感覺。

  繼續前行,見到尐燒魷魚、燒肉串、滷水大墨魚、布丁燒、肉燥飯。。。實在太大份,為咗保留實力,我忍!點知行到西班牙火腿攤位,都係忍唔住,叫咗一份36個月嘅來食,呢段期間,試飲試食嘅就真係不計其數囉!

  行完公眾館,再上一層,去到專貴美食區,一入到來,就即時呻笨,點解我唔係第一時間來呢道,而要浪費胃納喺下面,本來打算上來睇睇,但係入到來,都係忍唔住,因為竟然有55個月嘅西班牙火腿食(圖一和圖二),本來食唔落,但係見到,點都要叫一份試架啦。繼續前行,又有一檔賣西班牙紅酒燴牛舌,即叫,食食吓佢對面賣啤酒嘅檔攤竟然叫我埋去試飲,重落足咀頭話食小食飲啤酒,簡直一絕,試飲咗三款唔同口味,最後覺得呢款啱飲(圖三),咁又叫咗一枝,行吓行吓,到咗一檔賣紅酒嘅,唔知係咪小人試飲,竟然倒咗一小杯嘅畀我,見佢咁有誠意,就係咁意飲二啖啦,但係呢款酒唔啱我,正想擺低個杯之際,佢竟然又介紹第二個口味來,嘩,咁飲法,想行出會展都難囉,唯有即時耍手。

  行無幾耐,見到有一檔賣鱒魚嘅,細細份,又忍唔住叫咗一份,臨走前見到有檔好多人排隊,八卦下走埋去睇睇,完來係即切日本哈蜜瓜,飯後水果,點都要食嘅!😍😁

沒有留言:

張貼留言