2009年6月17日 星期三

貨(車立)奇情

  公司客(車立)早輪維修,焗住搭貨(車立)頂替,就係咁,先至發現呢個世界,重有咁贛居嘅事情發生。

  話說公司設於工業區中,廠廈共分四座,每座樓高25層,客(車立)就每層都到,貨(車立)就分為三層架構,地下及一樓全都到達,然後再細分為由2樓至9樓、10樓至17樓、18樓至25樓,每層架構各有貨(車立)二部。

  不知何解,半年前貨(車立)全換新後,古怪情況便相繼出現,但數最古怪的,竟是貨(車立)到站不停,後經了解,才知原委。

  原來因有廠戶「霸(車立)」出貨,二部貨(車立)均為其用,於是有人竟想出這樣的一條死橋,當你按下其中的一部(車立)制,另外的一部(車立)制便會自動著燈(避免你撳得多撳爛佢),但這並不表示二部貨(車立)均會前來接載,而是經由電腦選擇,按那部貨(車立)首先接到客戶的要求,就由那部貨(車立)負責,聰明的你,都應該知道會是怎樣的一個後果吧!

  說說我所遇的情況,我公司位於某座的16樓,當時的一部貨(車立)剛從14樓往下,而另一部貨(車立)則由13樓往上,很自然的我當然選了按下由13樓往上的貨(車立)制,這部貨(車立)最終直上17樓,跟著便往下,但卻不於我層停留,直至下到12樓時才處於待接狀態(應該有人在該層出呱),但無論怎樣等,它就是不前來接載,直至那由14樓到地下的貨(車立)再從地下回來,我才可進入,其間足足呆等了十多分鐘,點解要咁耐,咁嘛因為地下的「食蕉」盡責囉,佢哋見到部「吉(車立)」,就要等到有人入先至放行,咁你話死未,好彩我公司唔係喺24樓,而更好彩嘅係我哋間廠廈人流夠旺啫,如果唔係,睇怕出年我都有資格參加「港島區爬樓梯大賽」囉。

  所以話,呢個世界乜人都有,但就有一種人係特別多嘅。好彩呢個笑料到昨日卒之「不存在」,但係要用成半年時間至「不存在」,睇怕呢班人都係「亥」年出世嘅居多囉。😁😁😁

17 則留言:

  1. 開咗咁多個天窗,睇起上來要估估下,不過都佑道上邊講嘅係貨運升降機,但最後個段就真係靠估喇。    
    試下估睇下啱唔啱:
    所以話, 呢 個世界乜人都有,但就有一種人係特別多 嘅 。好彩 呢 個笑料到昨日卒之「不存在」,但係要用成半年時間至「不存在」,睇怕 呢 班人都係「亥」年出世 嘅 居多咯。
    [版主回覆06/20/2009 11:23:00]Bingo, 半中 呢 - 我係用o依字, 喺我部腦度可以打到同睇到, 估唔到你哋就睇唔到?
    嘅 = 倉頡碼 (口竹心山) 但係我用倉頡碼 (口日戈山) 一樣見到, 只係你哋見唔到, 會唔會係你未安裝香港常用字呢?

    回覆刪除
  2. 其間足足呆等了十多分鐘
    你等個十多分鐘算少囉,況且重係開工時間;我就試過係北角某座以一 A 字頭嘅美資保險公司嘅大廈內被困四十分鐘。    
    [版主回覆06/20/2009 11:15:00]我就試過係北角某座以一 A 字頭嘅美資保險公司嘅大廈內被困四十分鐘。     喂, 困係冇計o架喎。

    回覆刪除
  3. 會唔會係你未安裝香港常用字呢?
    我根本都無裝,亦唔想裝。
     
    呢 - 我係用o依字
    正寫真係用個“呢”字。《集韻》記:「呢,以言示人也。」即指示詞也。
     

    講真,呢個正字一般人就唔係咁鍾意見到,就係佢 --> 忌。
     
    [版主回覆06/20/2009 20:09:00]呢次就到我唔明, 喺公司部腦 (XP) 就冇問題, 個 (車立) 字係見到嘅, 但而家喺屋企, 部腦 (Vista) 就打唔出呢個字, 標題亦睇唔到, 但內文就見到喎????
    重有, 今日見到呢個字 - 竝, 係喺一個好舊嘅廣告度見到, 究竟佢有冇錯? 同埋係乜嘢意思, 如果唔係等於個(車立)字

    回覆刪除
  4. 喂, 困「車立」係冇計o架喎。
    我邊有話係困「車立」者,我係等「車立」等咗四十分鐘呀 。
    個座大廈係用智能升降機系統,呢個都唔係問題,問題係出在佢座大廈真人潮如鰂,尐電梯經常滿載,滿載時佢就唔停你個層;你想行樓梯咩?佢尐樓梯又有警鐘,你唯一可以做嘅就係耐唔耐去撳下個按鈕,再耐心咁等部電梯來接你。  
    [版主回覆06/20/2009 20:13:00]吓, 如果佢一日24小時都係咁, 咁你嘛聽餓瓜 如果係我, 我就會唔覺意整響佢, 等佢尐食蕉上來, 到時就唔怕冇(車立)搭啦

    回覆刪除
  5. 今日見到呢個字 - 竝,係喺一個好舊嘅廣告度見到,究竟佢有冇錯?……如果唔係等於個(車立)字
    呢個字無寫錯,佢係一個古字,所以同升降機就無乜關係。  
     
    同埋係乜嘢意思
    畀個組字遊戲你玩玩先;此字二立比肩,你不妨試下將兩個立字寫到連埋一齊,就好似寫雙喜個字咁,睇下認唔認得出係個乜字。    
    [版主回覆06/22/2009 16:04:00]佢係一個古字,所以同升降機就無乜關係。 我星期六再走去睇過, 先知原來係自己估錯, 內容大約係講二、三年代, 一些大型酒店嘅應有設備, 其中有句大致係咁: 「..., 竝裝獨立電話, 以供顧客使用」, 以當時水平, 電梯內應無辦法安裝無線裝置, 但當日睇到頭昏眼花, 至誤會咗係個 (車立) 字, 佢應該係個「並」字至啱, 至於你個組字遊戲, 個謎底究意係乜嘢呀

    回覆刪除

  6. 吓,如果佢一日24小時都係咁,咁你嘛聽餓瓜
    咁又唔會,最多等到下晝六點後就會如容易搭到喇。
    如果係我,我就會唔覺意整響佢,等佢尐食蕉上來,到時就唔怕冇(車立)搭啦。
    尐智能電梯個電梯大堂得個數字鍵盤,就算想整都唔知點整,又或者係無得畀你整;但佢每層嘅電梯大堂都有一個通話器連接到管業處個控制中心,你隨時可以同佢地尐食蕉講,但通常都係得尐樣版式回應。

    [版主回覆06/22/2009 15:52:00]我唔係講個智能電梯, 我係話整響個樓梯個警鐘
    重有一個問題, 你果日話個果字, 正字係用個「個」字, 就好似「一個個咁」, 但如果我話: 「果個正一衰仔」, 改寫成「個個正一衰仔」,  咁嘅意思可能會令人誤會喎?

    回覆刪除
  7. 竝……佢應該係個「並」字至啱,至於你個組字遊戲,個謎底究意係乜嘢呀
    你自己都講咗喇。無錯,佢咪係個「並」字嘅本字囉;將個並字從中間剖開就會見到兩個立字。
       

    回覆刪除
  8. 但如果我話:「果個正一衰仔」,改寫成「個個正一衰仔」,咁嘅意思可能會令人誤會喎?
    可以咁講,不過呢尐說話通常唔會單獨咁出現,在此句說話之前一定另有文章,只要理清文路,應該唔會出現混淆;倘若仍覺會產生誤會,用這個語助虛詞嘅“吤”字來代替總較用“果”字為佳。
     
    [版主回覆06/23/2009 13:05:00]用這個語助虛詞嘅“吤”字來代替總較用“果”字為佳。 喂喂喂, 呢個又係乜嘢字嚟, 點解? 點讀?

    回覆刪除
  9. 我係話整響個樓梯個警鐘
    嘩,咪搦呢尐野來玩喇,如果人個警鐘系統駁咗去消防局嘅話就真係……
    [版主回覆06/23/2009 13:02:00]重好, 等尐人早尐收工, 日行一善, 功德無量呀 基本上年中都有唔少失魂魚會整響個鐘, 所以尐食蕉會第一時間走來了解一番先嘅

    回覆刪除
  10. 呢個又係乜嘢字嚟
    用倉頡中文輸入法打得出來嘅字就梗係中文字喇。    
     
    點解?點讀?
    無得解,一早就已經話咗佢係“ 語助虛詞 ”喇。呢個字係一個聲詞,無詞義;讀音有兩個,一個讀做“介”,另一個咪讀做“個”囉。    
    [版主回覆06/24/2009 11:18:00]用倉頡中文輸入法打得出來嘅字就梗係中文字喇。     咁又未必, 就好似以下嘅幾個範例:↓ 中 =丨; 戈 = 丶; 弓 = 亅; 竹 = 丿, 呢尐全部都係部首, 冇字義, 冇發音

    回覆刪除
  11. 咁又未必
    咁又真係未必呀,就等我話你知你列舉尐字點讀同、點解喇。
     
    中 =丨
    丨,上下通也。引而上行讀若囟,古本切;引而下行讀若「 ?」(呢個字打唔到),思二切 。凡丨之屬皆从丨。
     
    戈 = 丶
    丶,有所絕止,丶而識之也。凡丶之屬皆从丶。知庾切
     
    弓 = 亅
    亅,鈎逆者謂之亅,象形。凡亅之屬皆從亅,讀若橜,衢月切。
     
    竹 = 丿
    丿,右戾也。象左引之形,凡丿之屬皆從丿。音義略同撆,房密切。
     
       
     
    [版主回覆06/25/2009 12:27:00]好, 又算你講得通, 咁以下二個符號又點解釋↓ 弓難 = 卍 女難 = 卐

    回覆刪除
  12. 漏咗講的註引係引用自《說文解字》嘅添。

    回覆刪除
  13. 咁以下二個符號又點解釋:弓難 = 卍、 女難 = 卐
    呢兩個符實質上是二而一,表達同一樣東西。佢係古代印度佛教的吉祥標誌,武則天將讀音定為「萬」聲,乃表「吉祥萬德所集」之意。《漢語大字典》有寫架。
             
    [版主回覆06/26/2009 12:38:00]咁都畀你講到, 佩服佩服, 不過, 以下嘅符號又點解呢?↓ 重難日日(ZXAA) = SPACE 重難日月(ZXAB) = , 重難日金(ZXAC) = 、      ...... 重難金難(ZXCX) = ‵ 重難金卜(ZXCY) = ′
    前後夾埋大約75個度, 今勻睇你又點解釋

    回覆刪除
  14. 以下嘅符號又點解呢?重難日日(ZXAA) = SPACE……重難金卜(ZXCY) = ′
    有幾難解!你講嘅呢尐符號只係分為兩類,一種稱為標號,另一類稱為點號,合埋就稱做標點符號。    
     
    前後夾埋大約75個度, 今勻睇你又點解釋
    照數就係差唔多有咁嘅數目,不過重複嘅就有好多,基本上都係得十六種。
    句號、問號及嘆號三種是句末點號,作用是表示句末停頓及表示語氣。逗號、頓號、分號及分號四者為句內點號,表示句內各式不同種質的停。此七種是為點號。
    標號就簡單得多,主要是標明語句性質及作用,有引號、括號、破折號、省略號、著重號、連接號、間隔號、書名號及專名號九種。
    嗱,讀音及意義都解釋完喇,唔係咁複雜啫。
                 
     
     
    [版主回覆06/27/2009 11:07:00]嗱,讀音及意義都解釋完喇,唔係咁複雜啫。 喂, 唔好側側膊唔多覺噃, 標點符號係唔係中文字來先, 重有就係第一個嘅SPACE, 你又將佢歸納為中文、標號定點號? 我大你一個↓

    回覆刪除
  15. 逗號、頓號、分號及 分 號
    呢個打錯,應該係冒。

    回覆刪除
  16. 標點符號係唔係中文字來先
    喂!你唔好歪曲我句說話喎,我句說話係話:「用倉頡中文輸入法 打得出來嘅字 就梗係中文字喇。」  
    第一個嘅SPACE你又將佢歸納為中文
    重難日日(ZXAA)打出來嘅唔係SPACE呢英文字,佢係一個空格格位,是一種敬體位,以表達對別人的尊敬。
     
                     
    [版主回覆06/29/2009 12:21:00]喂!你唔好歪曲我句說話喎 得啦得啦,明解明解,係個字救咗你
    佢係一個空格格位,是一種敬體位,以表達對別人的尊敬。 咁,我就向你      ,夠晒尊敬啦
    玩笑玩完,有個問題要請教吓你,中文嘅標點符號,係由幾時產生,因為我見一尐舊書,佢哋最多都係用紅筆在句尾打圈

    回覆刪除
  17. 中文嘅標點符號,係由幾時產生
    確切時間很難說明,有說早在甲骨文時已有標示句字停頓的符號存在,但無統一之說;而“句讀”(讀音豆)說則始於漢朝時。“句”乃表語意已盡。“讀”則語意尚未完結而稍作的停頓。    
      
    我見一尐舊書,佢哋最多都係用紅筆在句尾打圈
    呢尐係宋朝刻版書常見嘅句讀習慣,紅圈點於字旁以示句子告一段落,約等於今日之句號;而另一個使用的符號形似今日之頓號,點在兩字中間以示短暫的停頓,約同於今日逗號的作用。類似專名號的符號則出現於明朝時,小說家將單「丨」加於人名旁,而地名旁加上雙「丨丨」以標示。      
     
     
     

    回覆刪除