2010年12月21日 星期二

倒米壽星(一)

  回看網誌,專欄分類多多,但真正發表的題材來回都是那二、三類,一些專題類別由於題材敏感關係,只限一些合資格的人士才可觀看,當然更敏感的題材,就只得一位人士才可閱覽了😁。今回先從【講飲講食】開始,希望能連續數篇刊出(不過我自己都覺得幾渺茫下)😛。

  這事發生約在9293年期間,那時和友人在尖沙咀晚飯,二人對座,先來一jar啤酒(那個年頭不喜一瓶一瓶叫來喝的),天南地北一番,到點菜時,一中年伙記前來落單,友人先叫三碟小菜,跟著再來一個盤龍鱔,約斤半重,熟料那伙記很不識趣的說了一句:「咁多,你哋食唔食得晒呀?」,就是這一句話,友人差點便和那待者大吵,只見他很大聲的回了一句:「多多都食得晒呀!重有,來多jar啤酒,快呀!😁」。

  身為服務業員工,如此應對,實屬不智,若遇到一些惡人,這樣說法,真係祝佢好運。

  事情並不是就此完結,到那待者走後,友人細細聲地向我說:「亞甘,唔好衰畀人睇,陣間食晒佢呀!😱」,聽後我就心想:「有冇搞錯,同人鬥氣都唔使搵自已個肚來鬥呱?」,不過友人旣然說了出口,陣間惟有儘量迫他多吃點吧。😉

2 則留言:

  1. 咁個間店到伊家重存唔存在?   
    [版主回覆12/24/2010 11:23:00]同八萬五一樣,果間己經不存在啦,而家好似係山林道至見到同一名稱嘅酒家!

    回覆刪除
  2. 而家好似係山林道至見到同一名稱嘅酒家!
    山林道嘅酒家好似得「泰狐」咋噃。
    [版主回覆12/25/2010 15:50:00]嘛就係大閘蟹產地囉

    回覆刪除