2011年3月3日 星期四

城門谷公園

  上星期六天陰陰,搞到冇乜心情,於是由葵涌行落荃灣,點知行吓行吓,個天突然放晴,咁啱又行到關門口村附近,就係咁,對腳又好自然咁走咗入去拍照。

No. 1

No. 2

No. 3(蒲頭)

No. 4

No. 5

No. 6

No. 7

No. 8(呢個係咪唐司長呢?

No. 9

No. 10

No. 11

No. 12

3 則留言:

  1. 你好運過我,我呢輪經常遇到尐灰矇矇嘅天氣。
    No. 3(蒲頭) 應該寫做「浮頭」。《集韻》記「浮。漂也。普溝切。」

    回覆刪除
  2. "對腳又好自然咁走咗入去拍照"
    高人原來識分身術, 對腳入去拍照, 上身留在關門口村附近 
    [版主回覆03/08/2011 16:52:00]嘩,乜妳唔知我識身隨腳動,如影隨形嘅絕學咩?使唔使我教番妳二招,等妳第日上台表現刀剧項目果時,可以唔使唔見咁舊呀

    回覆刪除
  3. 噢.......我層次低呀..........成日聽人講 "郁身郁勢", "身不由己", "身隨頑疾", "移形換影", "移山倒海" .................架咋  身隨腳動,如影隨形好少聽到.....等我研究吓先
    [版主回覆03/09/2011 11:24:00]噢.......我層次低呀..........成日聽人講 "郁身郁勢", "身不由己", "身隨頑疾", "移形換影", "移山倒海" .................架咋   吓,邊個夠膽咁樣講妳,叫佢出來,等我...請佢食魚蛋

    回覆刪除