2011年3月18日 星期五

紅花白花

No. 1

No. 2

No. 3

No. 4

No. 5

No. 6

No. 7

No. 8

5 則留言:

  1. 白花就見到,但係……………          點解………………          我一朵紅花都見唔嘅?          

    回覆刪除
  2. 白花就見到,但係……………          點解………………          我一朵紅花都唔見嘅?          
    [版主回覆03/20/2011 13:37:00]因為...你有Sigma

    回覆刪除

  3. 因為...你有Sigma
    鏡頭就有一支,對眼就無。
    你唔好當我唔識喎!六號你係桃花,桃紅色即係 pink。七號仔叫做宮粉羊蹄甲,話到明係「粉」咪又即係 pink。八號仔紅就紅喇,不過係英雄個「雄」,但尐花唔「紅」哩。
    你尐花都無一朵紅得過我呢朵,佢重係「落紅」蒞添。    
     
     
    [版主回覆03/21/2011 11:46:00]你唔好當我唔識喎! 邊個咁話你唔識野吖,只不過你斷章取義之嘛
    六號你係桃花,桃紅色即係 pink。七號仔叫做宮粉羊蹄甲,話到明係「粉」咪又即係 pink。八號仔紅就紅喇,不過係英雄個「雄」,但尐花唔「紅」哩 紅有好多種,你都講六號仔係桃紅咯,咁佢又點會唔係紅花一種呢?至於八號仔,佢就係橙紅,所以又係紅花一種喎,而七號仔我就認為係紫紅多過 「粉」 小小啦,所以又係另一種紅色嘅花
    桃紅色即係 pink。七號仔叫做宮粉羊蹄甲,話到明係「粉」咪又即係 pink 照你咁講, 「桃紅色」 就會等如 「粉」 ,係咪有小小問題,重有, 「粉」 除咗有粉紅色外,重有粉藍、粉黃、粉綠、粉白等等
    你尐花都無一朵紅得過我呢朵,佢重係「落紅」蒞添。     你呢隻色,我只可以講係「瘀紅色」,亦即係有尐人會有嘅 「落紅」 現象

    回覆刪除
  4. 紅有好多種
    在中國的傳統,紅只有一種。
     
    「桃紅色」就會等如「粉」,係咪有小小問題
    無問題,「宮粉」根本就係一個顏色的稱謂。以往婦人出嫁,只有「正室」才可穿著紅色裙褂嫁衣;妾媵僅只可披「宮粉」之嫁衣裳。台灣個邊有一種花叫做「宮粉仙丹花」,不妨抄抄蒞睇佢個顏色係點嘅,咁你就清楚「宮粉」嘅色係點。    
     
    你呢隻色,我只可以講係「瘀紅色」
    可能經過壓縮、上載,顏色有尐失真 。又或者我自己個螢光幕無做色彩管理,搞到佢失左色啫 。現場睇好鮮價。
     
    亦即係有尐人會有嘅「落紅」現象
    我講緊嘅係「化作春泥更護花」個尐喎!    
     
    [版主回覆03/22/2011 11:48:00]
    在中國的傳統,紅只有一種。 佢只係一個分類統稱,之下重可以細分好多種類別O架喎,如果唔係,咁我嘅白花都唔可以算係白色O架啦   「桃紅色」就會等如「粉」,係咪有小小問題 無問題,「宮粉」根本就係一個顏色的稱謂。 喂,「粉」同「宮粉」係二樣野蒞O架喎,如果唔係,就唔使多個宮字啦   現場睇好鮮價。 我都 話 你有Sigma咯,你係都唔信 (頭先打錯咗呢個字, 哇哈哈哈)   我講緊嘅係「化作春泥更護花」個尐喎!     你而家至講之嘛 ,再講,講到紅色,有乜野花紅得過個尐人嘅落紅現象吖

    回覆刪除
  5. 心中的紅太陽啊!

    回覆刪除