2011年3月29日 星期二

紅棉

  經過了二個多月,百微終於可以回家了。昨天入元朗工作,見紅綿處處,於是取機拍攝,在配合NEX之下,焦距變成150mm,發覺此焦段很好用,若將來添置全片幅相機,必會再購入此一焦段鏡頭,由於暫時未能調控光圈,所以景深甚短。

No. 1

No. 2

No. 3

No. 4

2 則留言:

  1. 若將來添置全片幅相機,必會再購入此一焦段鏡頭
    你咪有部三仔囉,使咩等呀?    
    [版主回覆04/01/2011 12:03:00]菲林機唔恁啦,成本太貴,影完重要scan入電腦,恁起都怕怕

    回覆刪除
  2. 菲林機唔恁啦
    無叫你恁呀,我只係話你有部三仔,可以買支百五鏡之嘛。      
    以前睇過一篇外國做嘅一個統計文章,話用過數碼相機之後一般都會放棄用翻菲林機。但係我最近成日見到有尐後生仔、女,係用 AE-1、FM-2 ,連大 F 都有添,唔知點解會咁。
    [版主回覆04/05/2011 20:55:00]無叫你恁呀,我只係話你有部三仔,可以買支百五鏡之嘛。       但係百五鏡冇E-Mount呢,咁點買呀   但係我最近成日見到有尐後生仔、女,係用 AE-1、FM-2 ,連大 F 都有添,唔知點解會咁。 哦,咁好簡單啫,咪就係古老當時興,扮形、扮潮、扮高深囉

    回覆刪除