2009年9月21日 星期一

解手(中篇)- 察地

  記得某次旅行,在上車前往找洗手間,東找西尋,偏是偌大的一個莊園卻找不著,此時忽見園的後方有一廢屋,只餘殘垣數片,僅足蔽身。
 
  時間緊迫,第一時間即時竄入,在近門的一個角落處,循例的說了句:「唔該借借!」,便即時解決起來,解手完畢,回頭時只見牆的對角處,正俯伏了一頭巨犬,兩眼射出深寒目光,徐徐起立並對我發出“胡胡”的叫聲,幸好見它頸上繫了鐵鍊,心才算放了下來。

  自此之後,無論時間如何緊迫,自身如何的急切需要,第一時間還是要察清附近形勢,否則遇上了沒繫鍊的巨蟲,到時在解手途中...😁😁😁

4 則留言:

  1. 徐徐起立並對我發出“??”的叫聲
    發出咩野叫聲呀?    
    [版主回覆10/08/2009 10:58:00]發出咩野叫聲呀?     係 (口胡 口胡)聲, 正字應該點寫

    回覆刪除
  2. 係 (口胡 口胡)聲, 正字應該點寫
     
    講你都唔信,就係呢個「猥」字。《說文》係咁講:「猥,犬吠聲。」    
    [版主回覆10/09/2009 16:23:00]隻狗係o胡o胡聲, 但佢係讀 毀 音喎

    回覆刪除
  3. 隻狗係o胡o胡聲, 但佢係讀 毀 音喎
    嗱!一早都話左講你都唔信架喇。呢個字可以讀作「煨」聲。《說文》係咁講:「猥,犬吠聲。烏賄切。」而《集韻》就記:「猥,烏潰切。眾犬吠也。」  
         
    [版主回覆10/17/2009 11:14:00]咁, 係唔係即係可以讀做「o胡」呀

    回覆刪除
  4. 咁, 係唔係即係可以讀做「o胡」呀  
    你試下將個「煨」字慢慢咁由喉嚨發出來,睇下似唔似。    
     
    [版主回覆10/19/2009 13:14:00]呢勻真係該煨咯, 要我扮...

    回覆刪除