2011年4月14日 星期四

熱情影友

  早前在城門谷公園試鏡,見公園外紅綿怒放,舉機拍攝,其間遇一熱情影友攜子前來攀談,並即席展示其新作,據其所言,內中不乏畫意之選,而數量之鉅,也使整個展示行程,虛耗了不少時光,最後因其子奈不住寂寞,而使這次會面被迫終結。

  用自己的作品,儘情地震盪對方的肉體和靈魂,是我輩拍攝的最大原動力😈,今次相遇,使我頓感吾道不孤,而這次會面,更使我學懂了主動出擊,只有這樣,才能使成果倍增。😁

5 則留言:

  1. In a Show Off World

    回覆刪除
  2. 遇一熱情影友?子前來攀談
    你係唔係又打左個俗字或者簡體字呀而令到呢道出唔到個 「 攜 」 字哩?
    [版主回覆04/18/2011 11:38:00]係呀,我打嘅倉頡碼係「手山人尸」,原來都係要人月先可團圓,人尸就會長埋黃土

    回覆刪除
  3. 整個展示行程,虛耗了不少時光
    交流還交流,但佢咁樣做似乎係妨礙到人家嘅拍攝光陰喎。
    [版主回覆04/18/2011 11:41:00]對我蒞講冇乜所謂,但係而家只係得佢交流,到我吹水時段佢又走鬼咗去...

    回覆刪除
  4. 人尸就會長埋黃土
    當然,入土為安嘛。

    回覆刪除
  5. 係而家只係得佢交流,到我吹水時段佢又走鬼咗去...
    咁下次幾大都認衰先,話自己拍得唔係幾得,然後叫佢睇你個尐同畀尐意見,一於蒞個反客為主,等自己吹左先。    
    [版主回覆04/20/2011 11:31:00]千祈唔好,你唔知而家有尐影友真係好白痴,你咁講佢就會當咗自己係沙龍大師上身,跟住左彈右彈,到時真係激死都似   我就曾經係網上討論區見到一個活生生例子,話說一個資深網友,長年受網友推許(器材常識),時間一久,佢就真係以為自己係攝影大師,有次和另一網友反目,佢竟然話:「你影相咁耐都重係咁,冇乜進步,同我一齊時,你又唔問我點影,你唔問我就自然唔會講...」,佢咁講,即係話佢嘅影技高過對方好多,但係當我去睇佢嘅作品,只可以用江老總嘅名言來作結論:「too simple, sometimes naive」

    回覆刪除