2009年4月22日 星期三

珍瓏棋局?


  下一站一闖蒼山!坐吊索上山...但最好玩的,還是長21米、闊19米的珍瓏棋局。那是仿照《天龍八部》中段延慶及黃眉道長的棋局,有興趣可嘗試解開...只能站在棋上拍拍照,望棋興嘆了!

  以上是今天蘋果日報的副刊中部份內容,不知是手民之誤,還是作者受了當地的資訊誤導,在這篇文章中,起碼有二點錯處。

  有看金庸小說的讀者,大都知「珍瓏棋局」指的是圍棋,而不是圖中的中國象棋,此其一;其二是和段延慶對奕的是黃眉僧人,現在文中將和尚變成道長,那黃眉僧豈不是練不成歡喜禪法,罪過!罪過!😈

如欲觀看全文,可按以下連結↓
《金庸巨棋盤》

1 則留言:

  1. 「珍瓏棋局」
    個局都唔知係咩棋局!事急馬行田我就聽過,但圖中局棋個兩隻卒河都未過竟然可以打橫行,若然係要破嘅話,呢局我就真係唔識得破喇。    
     
    和段延慶對奕的是黃眉僧人
    你將救段譽個段記錯為破珍瓏喇,破珍瓏個同段延慶對奕嘅係逍遙子個大徒弟、丁春秋個師兄,叫做…叫做…叫做…??? 唔記得咗添。
    [版主回覆04/23/2009 12:25:00]個局都唔知係咩棋局!事急馬行田我就聽過,但圖中局棋個兩隻卒河都未過竟然可以打橫行,若然係要破嘅話,呢局我就真係唔識得破喇。     哦, 有可能佢地而家玩緊時下最流行中國象棋玩法, 此類玩法, 類似盲棋, 開到乜就係乜, 馬照行日, 但象可過河...
    你將救段譽個段記錯為破珍瓏喇,破珍瓏個同段延慶對奕嘅係逍遙子個大徒弟、丁春秋個師兄,叫做…叫做…叫做…??? 唔記得咗添。 叫做蘇星河, 而佢師父係叫無崖子, 唔係逍遙子呀
    重有, 我無講話破珍瓏棋局喎, 只不過佢話段延慶同黃眉道長對奕, 咁只有在大理果段情節先會發生, 所以我嘛話唔知係咪手民之誤, 定係佢受到當地錯誤資訊報導影嚮, 又或者佢重新編譯, 又或者佢連原著都未...

    回覆刪除