2009年3月21日 星期六

十月都係拜年時

  俗語真係無講錯:「只要有心,十月都係拜年時!」。噚日過香港搵 Uncle 做嘢,今年係第一次見面,咁就順手同佢拜年,點知佢竟然畀封利是我喎,嘻嘻,估唔到咁又多咗...

  至於封利是係幾多?都係唔講啦,費事尐人眼紅,又要叫我做善事啦!😈😁😁

3 則留言:

  1. 封利是係比你個仔架, 唔好吞埋個仔啲利是呀 !
    你收咗人利是, 點都要攞翻兩成出來奉獻比慈善機構架,
    否則下一次收的利是會少咗兩成架
    [版主回覆03/23/2009 15:52:00]封利是係比你個仔架, 唔好吞埋個仔啲利是呀 ! 吓, 唔係啩, 咁快畀定我個仔, 咁唔得啦, 要快快趣搵人生番個至得嘞
    否則下一次收的利是會少咗兩成架 捐 = 畀二成 唔捐 = 少兩成 咁到底捐唔捐好呢? 個問題好嚴重, 要從長計議吓至得

    回覆刪除
  2. "咁快畀定我個仔"
    唔比你個仔咁比你個女都得
    "要快快趣搵人生番個至得嘞"
    可能你出面生生埋埋已經湊夠十二個都唔定噃
    "捐 = 畀二成" & "唔捐 = 少兩成"
    捐可以係一成起錶嘛, 咁你捐一成無少二成, 即係得到一成,
    唔捐肯定少兩成,  you 恁 you 嘞
     
    [版主回覆03/25/2009 12:36:00]唔比你個仔咁比你個?女都得 妳好似漏打咗個“條”字
    可能你出面生生埋埋已經湊夠十二個都唔定噃 妳估我係種牛呀,生十二個 ,重有,而家養一個要成400幾萬至得,十二個?除非我中咗條6300萬超級金多寶啦(5000萬樓下都唔好預好呀,生十二個咁多,好辛苦嘛)
    捐可以係一成起錶嘛, 咁你捐一成無少二成, 即係得到一成, 唔捐肯定少兩成,  you 恁 you 嘞 一成起錶?咁即係隨時唔止一成啦, 重有, 捐錢係講心意嘛, 妳估捐畀共產黨呀。另外,我曾經捐咗90成出嚟(買200收20),但係到頭來都係得翻20蚊雞,咁捐多咗果,係咪有得退返

    回覆刪除
  3. 乜你啲女條條聲架咩
    出面生埋有幾多仔女, 你唔一家要知, 同唔一定會知嘛, 如果你係一個博愛的人, 可能分分鐘唔只十二個, 如果你條條聲的女出面又生埋啲仔女, 你又唔一定會知架嘛, 分數分分鐘計唔盡添 
    中咗超級金多寶變咗做有錢佬, 有錢佬就會財多身子弱, 周身病痛, 要睇醫生, 分分鐘用晒所有中翻來的錢去醫病, 為身體著想, 都係唔好中嘞, 始終都係, 做多啲善事啦  
     
    [版主回覆03/26/2009 12:08:00]乜你啲女條條聲架咩 係條啫, 冇條條咁多, 你估唐司長條條fing呀
    中咗超級金多寶變咗做有錢佬, 有錢佬就會財多身子弱, 周身病痛, 要睇醫生, 分分鐘用晒所有中翻來的錢去醫病, 為身體著想, 都係唔好中嘞, 始終都係, 做多啲善事啦   (1) 做咗有錢佬未必財多身子弱喎, 你睇吓浮雲李幾咁精神, 不過咁, 正所謂: 「有人歡喜有人愁」, 等住分身家就真係有排等嘞 (2) 至於要睇醫生, 係人都要啦, 咁點解唔中獎呀, 起碼要睇醫生果時我有錢去睇吖嘛 (3) 唔中獎點多做善事呀, 正所謂入不敷支呀, 除非係... (4) 聽妳講咗咁耐, 睇嚟妳都係鐘意做善事而唔中意中獎啦, 咁啦, 以後妳中獎運過哂畀我, 而我做善事義擧就交晒畀妳啦, 正所謂: 「各取所需, 各不相欠」

    回覆刪除