2006年2月8日 星期三

為何寫網誌?

  都唔知點解,呢度有尐人咁著緊個排名,日日嚮度篤數,卒之有會員睇唔過眼就爆佢出來,結果篤數者給網主抄家,從此冇得再玩。不過正所謂一雞死就一雞嗚,相信無幾耐就又有返呢尐野出現架啦!

  究竟你地點解要寫網誌,係因為貪玩、新鮮、定係好奇。我就比較簡單,我只係希望得閒時能夠睇返以前嘅一尐點滴,無論寫得好與不好,回憶始終是最寶貴的,希望你們也是一樣。

3 則留言:

  1. ooo.. 我都有啊.. 我都有發現呢個問題.. 都o係我個網站到有寫.. @@ 原來一早有人發現左..

    回覆刪除
  2. 嘩,乜妳咁快,我都係啱啱Post至喎

    回覆刪除
  3. 嚴重抗議 Y! BLOG 小編輯 的留言! 原因1:Yahoo!BLOG一直無視篤數問題,客許無為人篤數! 原因2:若不是你們Yahoo!BLOG一直沒有正面處理篤數問題,完全無視其他用戶對篤數的反感,怎會有人會以牙還牙方法作出抗議? 原因3: Y! BLOG 小編輯 竟然在反篤數網誌留下以下留言,即代表 Y! BLOG 小編輯 是知道哪些人一直篤數,為甚麼 不在那些網誌留下同樣留言? 原因4:很明顯, Y! BLOG 小編輯 客許某些人公然篤數,卻反及阻止反篤數人士!   Y! BLOG 小編輯
    2006/02/09 11:53:10
    刪除





    你好,
     
    排行榜的設立是希望為用戶提供一個中立的指標,讓用戶分享好的內容,和受歡迎的blog。
     
    我們支持反篤數,但這個blog亦正進行同樣行為,這樣會對用戶做成滋擾,亦影響Yahoo! BLOG 的整體質素。
     
    請停止"篤數"行為,對於所有篤數用戶,我們將考慮關閉他們的blog。
     
    原因5:難道那些一直篤數的BLOG不會「 對用戶做成滋擾,亦影響Yahoo! BLOG 的整體質素。 」?

    回覆刪除