2006年1月17日 星期二

求其影靚相

今早食早餐,聽見隔籬枱有一班女人講相機,咁嘛係咁意聽吓囉,結果就聽到以下內容:

甲女:都唔知買邊部機好,DC定DSLR好呢?」
乙女:「咁仲使問,梗係買DSLR啦, 夠快吖嘛。」
甲女:「但係我只係要影到尐靚相至噃, 快唔快無乜所謂架喎。」
乙女:「咁又係, 其實影到靚相嘛得囉,而家尐人又話乜鬼要影到好似藝術相至得,其實求其影到尐靚嘅嘛得囉!」

在好其心下,我就擰轉個頭望下佢地,結果。。。

雖然以貌取人唔係咁好,但係求其就影到靚相,唔怪之得我尐相咁靚啦!😂

2 則留言:

  1. 我也是初初初初哥,我都想问一问,买DC好还是买DSLR好呢? p.s. 我真的想学影一些靓相,不是求其的!  

    回覆刪除
  2.    首先,你要找出自己對攝影的熱誠有多深,若不肯定,那還是先買DC仔罷,起碼在發覺自己的興趣不大時,所投資的金錢也不算多。

    回覆刪除