2013年9月6日 星期五

將 Yahoo Blog 的文章搬來這裡

  Yahoo Blog 即將結束,對於一些存有大量網誌的會員,最大的問題是如何可以將舊文搬來這裡,現有網上文章,可供各Yahoo Blog網友參考↓

小豆丁
http://seeddauding.blogspot.ca/2013/09/from-yahoo-to-blogspot.html

2 則留言:

  1. 回覆
    1. 絕對無問題,你睇我而家個尐post,全部都係跟小豆丁嘅介紹去做,只係開頭唔多熟習,所以做得好慢,而家熟尐,就會快好多,不過有幾點係要注意嘅:
      (1)妳要upload晒尐相先,但最好唔好一次幾佰張,因為每人用嘅硬件同軟件唔同,我就曾經一次upload幾佰張,up完後佢竟然擺工,要我逐批逐批咁張尐相嘅link加番入去,真係搞都搞到傻。
      (2)up完相後,佢有時會漏咗最後一張無同你select埋,簡單尐講,即係妳upload 100張相,100張相都upload成功,但係佢只同妳插入99張相嘅link,所以要小心尐,至於其它嘅疑難雜症,妳發覺有問題,再來問我,睇吓我幫唔幫到妳!^^

      刪除