2011年9月12日 星期一

薄扶林郊野公園

拍攝日期:2011年8月13日

No. 1 (從山頂廣場出發)

No. 2

No. 3

No. 4

No. 5 (行行吓,忽然發覺身後有異,回頭見佢企定定博我睇唔到,咁我就博佢唔知我想點,影番幾張相先至走人,影完相剛轉身,佢就即時走到冇影!)

No. 6

No. 7 (有時真係唔係好明,佢開頭明知身陷險境,可以即時飛走,但佢居然重同上面隻蜘蛛博鬥,最後...)

No. 8

No. 9

No. 10

No. 11

No. 12 (終於行到去水塘!)

No. 13

No. 14

No. 15

No. 16 (行完水塘,沿路往西環前進,上次就行錯路,最後行咗去華富村!)

No. 17

No. 18

No. 19

No. 20

7 則留言:

  1. No. 16 (行完水塘,沿路往西環前進,上次就行錯路,最後行咗去華富村! )
    無問題吖,呢邊重好行喇。落到華富消防局就轉入域多利道行〔即係No.19張相右下角條路〕,無薄扶林道咁多車兼且條咯又斜度好緩,樹蔭多,海景正;下次不妨試下咁行。
    [版主回覆09/14/2011 12:00:00]上次可能簡短得滯,無講得咁清楚。個次我係恁住去西環,就由No. 16行到去No. 19個度,跟住行吓行吓,轉入沙宣道,再行吓行吓,去埋碧瑤灣添,再前行,竟然見到數碼港 ,個時就知行錯方向啦,但係無辦法,既然都行咗咁多路,就繼續行埋佢啦,結果,最後嘛就係行咗去消防局,跟住重入埋華富村搭車添,最激氣係,原來在No. 16反方向行就陣間行到去...

    回覆刪除
  2. 個次我係恁住去西環,就由No. 16行到去No. 19個度,跟住行吓行吓,轉入沙宣道,再行吓行吓,去埋碧瑤灣添,再前行,竟然見到數碼港
    但係你尐相個次序唔係咁喎?No. 16 薄扶林道係影唔到嘅,呢個位應該係域多利道蒞;係你有心擺成咁?
     
    最後嘛就係行咗去消防局,跟住重入埋華富村搭車添
    呢度你又行多左冤枉路喇! 要入華富邨搭車嘅話,過左數碼港道個路口後再前行,右手邊第一個路口行入去,然後再靠右行落去就係華富巴士站。
     
    最激氣係,原來在No. 16反方向行就陣間行到去...
    如果由 No. 20 個道沿薄扶林道直行重快呀!
    [版主回覆09/15/2011 11:42:00]呢個位應該係域多利道蒞;係你有心擺成咁? 梗係唔係,個度係有得影架,就係係「伯大尼樓」向「心光」方向其中一處,你可以睇返我尐相嘅拍攝時間就知。重有,上次中過招,今次重行多次咩?   如果由 No. 20 個道沿薄扶林道直行重快呀! 嘛就係囉,個次係水塘一出,行過對面條路,見尐路牌指示話西環方向係前面,點知跟住佢行,尐指示就越蒞越少,過馬路原來要穿過條小徑,但係條小徑又冇註明係過對面馬路喎,到行咗一大段路至知,又要行返轉頭,行吓行吓,就糊里糊塗走咗入沙宣道,恁住只要有路,實行到落西環架,點知原來係條單程路,左轉右轉下,咁就見到數碼港嘅標記,到呢個時刻,我就知可以去香港仔食魚蛋粉啦   唔行唔知,原來香港嘅路牌指示係咁差嘅

    回覆刪除
  3. 係係「伯大尼樓」向「心光」方向其中一處
    伯大尼可以影得到數碼港嘅咩? 一路都無留意添。
     
    見尐路牌指示話西環方向係前面,點知跟住佢行,尐指示就越蒞越少
    尐路牌係畀抯車嘅人睇嘅,根本都無預到尐行人。
     
    走咗入沙宣道,恁住只要有路,實行到落西環架,點知原來係條單程路,左轉右轉下,咁就見到數碼港嘅標記
    沙宣道唔係單程個喎,就算係單程,對你對腳蒞講又有咩關係哩?落到下邊見到個數碼港路牌,依佢個箭嘴所指個方向行,去西環就無錯勒。
    [版主回覆09/16/2011 11:51:00]尐路牌係畀抯車嘅人睇嘅,根本都無預到尐行人。 喂,咁又唔可以咁講噃!佢既然有行人路畀人行,咁尐指示路牌就應該預埋畀尐行人睇至啱,而且重點都唔係係呢道,重點係當你抯車時,有乜理由尐指示路牌會越蒞越少,而且重唔清楚架。   沙宣道唔係單程個喎,就算係單程,對你對腳蒞講又有咩關係哩? 沙宣道當然唔係單程路,但係當你無地圖係手,一條大路一條小路,咁就梗係自然跟住條大路行啦。   落到下邊見到個數碼港路牌,依佢個箭嘴所指個方向行,去西環就無錯勒。 我唔知有冇行到去你所講嘅地方,但係我行吓行吓,就點都見唔到有話去西環嘅方向指示,反而係巴士站睇佢尐行車路綫,就知自己行緊相反方向,但個時就打死都唔行回頭路架啦

    回覆刪除
  4. 重點係當你抯車時,有乜理由尐指示路牌會越蒞越少,而且重唔清楚架。 個路牌正正處於交匯處個關節位前,過左呢個位,對抯車嘅人蒞講已經係決定左去向,如果有錯都要去到摩星嶺道先有機會返轉頭。
     
    我唔知有冇行到去你所講嘅地方
    若然真係行沙宣道過去域多利道嘅話,一定會去到我所講有個數碼港路牌嘅迴旋處。行親呢條路就必到,別無它途,或者係你無留意到啫。

    回覆刪除
  5. 但係當你無地圖係手
    你部手機無 GPS 定位同地圖?
    [版主回覆09/19/2011 12:31:00]係,我部手機只有打出同打入嘅功能,而家想搵部淨係可以打出嘅手機

    回覆刪除
  6. 而家想搵部淨係可以打出嘅手機
    使咩搵呀,部部機都得喇。只要將部手機設定為「拒收來電」咪可以囉。
    [版主回覆09/20/2011 11:32:00]咦,係喎,我重來未試過呢個功能!

    回覆刪除
  7. 係喎,我重來未試過呢個功能!
    我張有國際漫遊嘅電話咭咪就係設定為「拒收來電」囉。      

    回覆刪除