2011年6月17日 星期五

端午節的一天

日期:六月六日

  是日端午節,一早給Uncle L的電話吵醒,原來是聯絡不上我的老細,問我有否辦法找他,我只得向他說明,找他的方法只得一個,便是打他的手提電話,如果你也聯絡不上,我也是一樣。

  既然已經起身,便和家人出長沙灣品茗,埋單前Uncle L再次來電,說仍然聯絡不上老細,問我有否興趣入沙田吃午飯(講真,如果是開工時段,我的興趣是十分大的),在他不斷的反覆哀求下,惟有答應。

  入到沙田,原以為他已經開定茶位,點知電話接通,佢竟然說仍在路上,說很快便會到來,並叫我入內找某某人開檯云云,就這樣,一等便是半小時以上才見他挺著肥肚腩,和一班同行入來。

  座下不久,Uncle L說已經聯絡上了老細,並說他稍後便來,既然來到,和老細打聲招呼後才離開,閒著無事,到沙田公園慢步拍攝後才回家吃飯。

No. 1

No. 2

No. 3

No. 4

No. 5

No. 6

No. 7

No. 8

No. 9

No. 10

7 則留言:

  1. 閒著無事,到沙田公園慢步拍攝
    今次唔會蕩失路喇!    
    [版主回覆06/18/2011 11:01:00]乜唔會呀,行吓行吓竟然行咗條掘頭路,要行返轉頭呀

    回覆刪除
  2. 乜唔會呀,行吓行吓竟然行咗條掘頭路
    咁你即係依然為花所迷喇!  一樖雞蛋花同臘腸樹花咁就令你迷失,唉!!
    [版主回覆06/20/2011 11:06:00]你以為,如果係咁,就唔使咁瘀啦,我迷失嘅地方,係流水個度呀   一樖雞蛋花同臘腸樹花咁就令你迷失 你講嘅臘腸樹花,係咪指最尾個張 ,如果係,佢左睇右睇,都唔多似係臘腸喎

    回覆刪除
  3. 你以為,如果係咁,就唔使咁瘀啦,我迷失嘅地方,係流水個度呀
     
    你雖然係流水旁迷啫,但唔係尐流水令你迷失囉。你係因為個心去左尐花個道而令自己迷失喎。
    你講嘅臘腸樹花,係咪指最尾個張 ,如果係,佢左睇右睇,都唔多似係臘腸喎
    都知你會問價喇,好彩我有存貨     ! 
    http://hk.myblog.yahoo.com/jw!fL_llsOYHxLevzRtxxhPk2xn/photo?pid=680&fid=-1
    因為佢所結嘅果實圓碌碌,一條一條好似臘腸咁,尐人咪叫佢做臘腸囉樹,學名就無去深研。重有,佢嘅果實有尐長,有尐短,,有時粗,有時幼,幾有趣價。
    [版主回覆06/21/2011 11:40:00]都知你會問價喇,好彩我有存貨     !  你尐存貨咪又係咁上下,我重以為有資料睇添   重有,佢嘅果實有尐長,有尐短,,有時粗,有時幼,幾有趣價。 唔同樹就梗係有時粗,有時幼,有尐長,有尐短價啦

    回覆刪除
  4. 行 吓 行 吓
    個「下」字便身已係個量詞,所以唔使加個「口」旁。
     
    竟然行咗條 掘 頭路
    個「屈」字本義就係無尾咁解。《說文》「屈。無屈也,從尾出聲。九勿切。」所以應該寫作「屈頭道」。

    回覆刪除
  5. 「屈。無 屈 也,從尾出聲。九勿切。」
    打錯字。應該係個「 尾 」字先係。

    回覆刪除
  6. 你尐存貨咪又係咁上下
    我張存貨只係志在展示條「臘腸」啫。
     
    我重以為有資料睇添
    呢層就可以講講,呢樖樹有好多名稱,臘腸樹係較常叫嘅一種,另外又叫做豬腸豆、遍灑金。但臺灣又有另一種樹叫做臘腸樹,但同呢種就唔一樣。
    [版主回覆06/24/2011 11:18:00]我張存貨只係志在展示條「臘腸」啫。 吓,點解我睇唔到條臘腸嘅,係唔係你上年過年前食咗呀

    回覆刪除
  7. 點解我睇唔到條臘腸嘅
    無左個引號括著嘅臘腸就梗係無喇。
     
    係唔係你上年過年前食咗呀
    東莞個隻早兩日就食過;樖樹掛著個尐就唔好歷亂試,食左會屙價。重有,呢種樹係花果同樹嘅。今年花,昨年果。 

    回覆刪除