2011年1月10日 星期一

鏡頭發霉

  前晚心血來潮,打開防潮箱一看,發覺有數枝鏡頭發霉了,今晚便拿小小白上Canon清潔,看來破費是小不了。
 
  這些鏡頭,放於防潮箱中約三年了,期間並沒理會,由於我這防潮箱的防潮能力超強(我打開時防潮珠還未變色),所以一直以為沒事,今次慘劇發生,使我明白了一些道理,當然,這些道理只是本人憶測而來,並不能作準的。

(1) 除了濕度要控制得好外,閒時還要拿出來活動活動,最基本是每年一次,點解,因為以往我每年最少都外出旅遊一次,打開箱子,內裡的器材全沒問題。

(2) 一塊好的保護鏡是很重要的,今次送修的小小白,鏡頭和鏡尾都有小許霉點,但由於鏡頭前端用上了B+W MRC保護鏡,所以霉點只在保護鏡上形成,而今次送修的原因,便是要清潔鏡尾的霉點了。

(3) 不知是否真的是一分錢、一分貨的關係,另一枝用上了價錢較為相宜的保護鏡,除保護鏡有霉點外,最前的鏡片玻璃也有霉點發生。

(4) 最奇怪的是,我的第一枝騰龍變焦鏡,長年擺放不用,卻一點事情都沒發生,難道真的是千金之軀便易招損折,平凡百姓反可禦風吹雨打。😲

4 則留言:

  1. 這些鏡頭,放於防潮箱中約三年了,期間並沒理會
    有次我於 popart 講,經常使用嘅器材係唔使特別做防潮工作,你自己都話認同價,點解今次咁失策呀?睇蒞你都係要買個電子防潮箱咯,千祈唔好步我損失 AE-1、F-501 個次不幸嘅後塵 。
     
    講開又講,就算有電子防潮箱都要小心。上星期某日我都係突然覺得要檢查下尐器材,點知就發覺個電子防潮個濕度掣被「某人」唔覺意咁整乜到「L」位置,令箱內濕度達至一個危險水平,好彩發現得早咋。
    [版主回覆01/12/2011 12:34:00]有次我於 popart 講...你自己都話認同價 知易行難呀
    睇蒞你都係要買個電子防潮箱咯 我果二個重貴過電子防潮箱o架,防潮珠放咗三年都只係淡咗小小色,咁証明佢嘅防潮能力超強,所以我至記得某套紀錄片講霉菌嘅特點,其中一點就係乜都唔使做,只要得閒郁吓佢就得,而今次就有可能我冇郁佢囉

    回覆刪除
  2. 某套紀錄片講霉菌嘅特點
    咁就要講出蒞分享下嘞!
     

    「乜」字個正解,就係我地成日講嘅,用以表示歪斜不正個「乜」字。「乜斜」就係咁寫。
    [版主回覆01/14/2011 12:15:00]我睇嘢飛頭走尾,並且事隔多年,所以記得唔多。個段片講霉菌嘅特性,原來霉菌會在一些不動的物體上滋長,片中同一物體,一件長期擺放,一件隔某一時段稍作轉動,結果發現,有轉動的沒事,沒轉動的就多了點禮物

    回覆刪除
  3. 我睇嘢飛頭走尾
    吓!你講個咁多齣戲,咁究竟………                
     
    [版主回覆02/04/2011 22:24:00]係呀,就算齣戲頭尾都精彩,但係需要去小解嘅話,咁都會飛頭走尾o架

    回覆刪除
  4. 需要去小解嘅話,咁都會飛頭走尾o架
    咁講法,可能連個心都走埋過喎!    
    [版主回覆02/05/2011 19:46:00]咁就唔係小解咁簡單啦
    我睇嘢飛頭走尾 噚晚趕住瞓覺,竟然畀你陰到添,我幾時有咁講過呀

    回覆刪除