2010年7月20日 星期二

香港文化博物館

  今次主要測試他的ISO表現,大部份是ISO 1600,光圈F5.6,快門約1/30秒 ~ 1/40秒,手持拍攝。

No. 1 『白地套綠料花卉紋葫蘆瓶』

No. 2 『白地套藍料花卉紋蓋罐』

No. 3 『彩繪獸面』- 唐代

No. 4 『彩繪天王俑』- 唐代

No. 5


2 則留言:

  1. 九輯相都係用原廠鏡影嘅?有無試過用其他鏡頭影過?我自己有將 Nikkor 鏡用於 Canon 機上,因為我尐 Nikkor 鏡鏡身上有光圈 環 ,但 Canon 鏡身無光圈 環 ,咁你尐 Canon 點樣於機上調較光圈?
    [版主回覆07/21/2010 11:39:00]九輯相都係用原廠鏡影嘅? 係,就係佢支18-55 Kit鏡
    有無試過用其他鏡頭影過? 冇
    咁你尐 Canon 點樣於機上調較光圈? Canon EF鏡係冇得校光圈(暫時,但只要有利可圖,相信會有人破解),所以唔會考慮,除非下下都要淺景深就無所謂
    用呢部機,主要貪佢平,質素高,輕考同方便,所以我都冇恁住玩換鏡。論質素,佢支Kit鏡,比對起我部舊G9,真係大超班,但G9已係數年前產品,所以用佢來比較,真係有尐唔公平 ,呢枝Kit鏡最大問題係入塵,而且焦距短,所以我會等佢枝新鏡,最好就係而家枝細蔡16-80新版,咁就very 骨啦

    回覆刪除
  2. Canon EF鏡係冇得校光圈(暫時,但只要有利可圖,相信會有人破解)
    我曾經在灣仔298廣場見過一個配件,類似一個外置光圈接環(都唔知佢叫咩,暫時咁叫住先),淨係得個光圈組件,但係適合邊個品牌就無深,唔知啱唔啱Canon 用。
    [版主回覆07/22/2010 11:39:00]唔啱,個個好似係畀Contax鏡用嘅(曾經在星際見到個賣Adaptor廣告),據我所知,以前尐鏡,鏡後有一個光圈連動桿(應該係咁叫啩?),只要撥佢,佢就會收光圈葉,達到收細光圈作用。但Canon尐EF鏡,就係要靠機身電路(?)收光圈,唔畀你將佢尐鏡用係其他機度,即係話,你用得佢尐紅圈鏡,就一定要硬食埋佢尐機,食到你盡為止。
    但咁係唔係冇得搞呢?咁又未必,既然有雜廠可以出得相容鏡,咁就証明係可以破解到,只係做咗出蒞,未經Canon授權,可能要洗乾淨個月光...

    回覆刪除