2009年1月21日 星期三

佰年老店、呃呃騙騙(下篇)

   今次就講埋取銷電話直線嘅事,以前就曾經試過取銷直線,喺電話度叫佢取銷,佢就話要填Form至得,到填完fax番畀佢,過咗一輪,竟然又收到賬單,追問下佢又話從未收過,就係咁又要白白交多一個月月費畀佢。今次打電話上去,情況一樣,我就問佢你門市喺邊度,以下就是當日嘅對話內容:↓

筆者:「請問你地嘅門市喺邊?」 
接線員:「點解要問門市地址呢?」

筆者:「因為我想將份表格直接交去囉!」 
接線員:「你唔使咁麻煩嘅,填完後可以直接fax番畀我地就得啦!」

筆者:「我知,但係我以前試過,fax咗畀你地,你地話未收過吖嘛!」 
接線員:「哦,你唔使驚,我寫低我嘅fax號碼,你只要喺張form度寫低你嘅電話,寫明收到後聯絡番你,咁我收到你份傳真,就會第一時間搵你架啦。」

筆者:「OK!

果然佢真係覆返個電話畀我,這位接線員服務態度,抵讚!👍

  到電話到期嗰日,我就嘗試打返佢個號碼試吓,一打之下竟然打得通喎,咁即係未取銷啦,連忙打電話上去追問,今次呢位接線員嘅水準,同上一次嗰位就真係天差地遠,以下為當日嘅談話內容:↓

筆者:「我想問點解個電話重未取銷到嘅?」 
接線員:「(等了一陣)睇返記錄,我地未收到你嘅有關要求喎!」

筆者:「吓,唔係啩,我已經fax咗份form畀你地嗰囉喎,而且你地重話已經收到添!」 
接線員:「請問你fax咗畀邊位?」

筆者:「我fax咗畀你地位X生,內線電話係XXXX 
接線員:「(等了一陣睇番你地個電話係合約未完,要到出年9月至到期喎!」

筆者:「(個心窒一窒)吓,唔係啩,我以前check過係無約架喎?」 
接線員:「(好肯定咁講)係有約嘅!」

(因為單嘢唔係我跟開,以前有無簽約,真係唔敢肯定,但無理由早前問佢地嗰時,佢地都話無約架!)

筆者:「...咁,唔該妳fax番張合約畀我睇吓!」 
接線員:「(靜止了一陣)係無合約嘅。」

筆者:「(真係火都來埋)咁妳頭先又話有合約!」 
接線員:「係無約嘅!(一副完全無事嘅口吻)」

筆者:「咁即係幾時至可以取銷到個電話呀?(而家重唔有咁惡得咁惡呀)」
接線員:「最快聽日取銷到架啦!」

筆者:「乜嘢叫最快呀,咁如果唔最快要等到幾時呀?」 
接線員:「聽日可以取銷到個電話架啦!」


  對話到此結束,到了隔日,個電話果然取銷咗,而家就等緊佢退返尐錢返嚟!(希望啦)

  一間大店,竟然用埋呢啲鬼祟技倆,醜唔醜架,如果你話回歸之後競爭大咗,生意唔好,就來無飯開,你嘛老老實實咁同我講囉,一仟幾佰我實捐畀你嘅,使唔使連人格都出賣埋呀,今次單嘢就話係我跟啫,如果由其它同事做,咁嘛有排都取銷唔到,慢吓手到出年9月,你又話我簽咗約要到2047630日至到期,因為根據基本法規定,50年不變吖嘛,笨!😈

4 則留言:

  1. 有啲唔得閒,睇咗少少,下次再來睇過。
     
    [版主回覆01/22/2009 11:33:00]咁, 下次唔好二梳蕉就咁來呀吓

    回覆刪除
  2. 佢地博你地腦筋唔清析...
    如果你係老人家, 一定唔識回應
    [版主回覆01/23/2009 11:52:00]如果你係老人家, 一定唔識回應 其實我都就嚟係/將會係...
    講真, 做生意最緊要係講誠信, 畀你呃呃埋埋都唔夠你個金漆招牌甩色咁大損失啦

    回覆刪除
  3. 好長氣

    [版主回覆02/07/2009 11:37:00]梗係, 中氣十足吖嘛

    回覆刪除
  4. 咁你都唔明,拖拖下就會到期,到咗期就話你知已自動續約,咁你就成世都逃唔出佢嘅魔掌。      
    話時話,究竟自動續約得唔得架 揾日真係要去消委會問下先。
    [版主回覆02/10/2009 11:33:00]究竟自動續約得唔得架 梗係得啦, 因為佢份約入面有行細字, 大約就係到期後唔用你要通知佢取銷, 如果唔係, 就當你繼續用佢服務, 而跟住來的服務, 收費會回到冇優惠前既價格

    回覆刪除