2008年9月26日 星期五

江西記趣(三)衢州機場

  出發首天,從香港乘車經西北通道直赴深圳,晚飯(備註1後直飛浙江的衢州機場。甫一下機,各人魚貫地前往機場的行李收集處,先取回託寄的行李箱,但當我甫入這一斗室,眼前的情景,還是我生平的首見。

  當我進入這不足三佰平方呎的地方時,只覺燈光昏暗,在其中一堵牆上,開了一道小木門,門已關上,門前數步,置有一行李輸送帶,長約十多呎,首尾相連,外型就像我們進入迴轉壽司店時所見的活動裝置一樣,那...我們的行李從何而來?

  不到十分鐘,一架盛裝了各式大小的行李運輸車飛馳而至,疑團頓解。只見機場工人熟練地將行李取下,提著行李走到那小木門外(備註2,從外打開那道小門,亮起燈和啟動輸送帶裝置,然後逐一將行李箱放上,看著他們的舉動,就如在酒店當活的門僮一般,又像在上演著舞台劇一樣,看呀看的,不覺好笑起來。


備註1:晚飯期間,那些單身的團友,仍是邊吃邊看,看那人有機會是他今次的同房,感覺有點像相睇一樣!

備註2:不明他們為何捨正門不入/不用,而要多費力氣多走路途,這就像是脫褲放屁(多餘)!

5 則留言:

  1. 點解要起到個行李領取處咁細?個機場規模好細?
    [版主回覆10/08/2008 18:53:00]你要親身見過至知, 早十幾年去黃山, 個行李領取處重過癮, 地方一樣咁細, 但就對正個男廁, 重係冇門果隻, 結果搞到d女仕...

    回覆刪除
  2. 行李領取處……對正個男廁,重係冇門果隻,結果搞到d女仕…
    唔使自己去攞行李囉,呢啲唔使講啦。    
    [版主回覆10/11/2008 16:02:00]咁又係, 之不過攞唔攞行李都要去, 因為此乃兵家必經之路

    回覆刪除
  3. 此乃兵家必經之路
    啲女仕咪話:「咁我地歸家啦,軍事重地係禁區都係唔去囉!」  
    [版主回覆10/15/2008 18:19:00]但係未入城, 如何可以出城呢?

    回覆刪除
  4. 城既未入又何須出城呢    
    [版主回覆10/19/2008 12:58:00]咁即係要長留此地?

    回覆刪除
  5. 咁即係要長留此地?    
    學下做湯漢斯都唔錯喎,不過唔知太陸得唔得呢?
    [版主回覆10/27/2008 18:23:00]太陸一定得, 但我哋既偉大祖國就...
    撇開我哋既祖國問題, 就算佢畀你長期停留, 不出不入, 但係冇糧冇水, 遲早都係要打包回府

    回覆刪除