2008年3月5日 星期三

遊韓記趣(四)有光冇光

  一樣米養百樣人,一尐都冇講錯。今次參加的旅行團,廣告寫明係攝影團,所以有大班影相人士參加,不足為奇,但奇就奇在此團竟然有一批女士,以為團費貴,咁就一定係豪華美食團,最後攪到當地導遊小姐問我們:「究竟佢地知唔知呢團係攝影團?」。😁

  話說她們一開始便對當地膳食產生問題,跟住又話點解每日要咁早起身,早餐又唔係酒店食,咁樣佢地食完早餐去洗手間會好唔方便喎,最後重話要返來香港投訴云云,攪到個位靚女地陪騰晒雞,每朝私人醒杯咖啡畀我哋,認真慘!最後連班影相老師父都睇唔過眼,笑笑口同佢地講:「今次算好架啦,如果係影日出日落相,起身重早添呀!」😈

  直至有日行程,天不造美,竟然整日陰天,這時這班女士竟然走埋來和我說:「咦,今日無陽光喎,你孭咁大袋嘢,咁嘛即係唔使影!」,見她們一臉幸災落禍之色,我看看她們後便自行走開,怎知她們不知好歹,竟然再次走前重覆剛才的話,這次我可不客氣了,只見我同樣笑笑口的說:「影相之道,有光有有光的拍法,無光有無光的拍法」,跟住望望她們手上的DC相機,然後繼續笑笑口的說:「不過妳們不懂攝影,我都唔知點樣講妳地至會明!」講完後佢地即時走開,而站在附近的那批老師父就陰陰咀笑,以後我行去邊度,佢地都無再跟住來囉。😁😁😈

沒有留言:

張貼留言