2005年11月28日 星期一

衛生巾的特殊用途

這是中國旅遊於304期第81頁內所提供的旅遊小錦囊,內容如下:

  去潮濕地方旅去,或要多走路的人,雙腳整天困在鞋子內,濕氣太重,一片衛生巾便是最理想的吸濕鞋墊,貼在鞋子裡更不容易移位,一天一塊非常方便。給各位男士一個小貼士,純棉表層更柔軟舒服。

  以上這種方法,對女士來說肯定是一物二用,絕無問題,但對男士來說卻是好壞參半。茲列舉好、壞處各一,其餘例證,稍後待續。

壞處:若男士是獨個兒旅行,於過關途中給關員查出來,肯定是百詞莫辯,不給人當成是老/小色狼才怪!😓

好處:衛生巾吸濕力強、柔軟舒服,尤其當你遇上上述情況時,肯定是滿面通紅、汗流浹背,那時便可拿一片出來吸汗(若果你夠膽這樣做的話),以澄清白;但切記買前要問明女性友人,那隻牌子的方是安全可靠,值得信賴,否則不幸買了用黑心棉製造的回來,到時雙腳不出問題才怪。👿

3 則留言:

  1. 依個小綿囊對一些腳汗大的人好實用呢

    回覆刪除
  2. 原來衛生巾咁好用 !! 我一定會用來墊鞋 。講起一件我的真實故事, N年前在家中劏蟹  ( 真係蟹呀 ), 唔小心切親中指流血不止,家中沒有藥棉又冇乜貼易貼咁, 唯有嗱嗱林揾件超厚夜間裝巾包住先, 再沖到瑪麗醫院急救室求救。個男護士 ( 真衰, 咁多女護士偏偏係男護士 ? ) 幫我折開條巾一睇, 佢都笑到幾乎lo 地, 而且我仲係切親 中指 添 !! 不過, 佢話我好聰明喎, 話巾是消過毒最合用。好彩我係女人啫, 如果係我老公 ?   哈哈哈..................................

    回覆刪除
  3. Hahahaha...睇完你呢篇 post 先知原來衛生巾有如此特殊用途....『一片衛生巾便是最理想的吸濕鞋墊』
    ....咦!(靈光一閃)我都唸一個特殊用途...就喺叫D成日想暗地裏增高嘅男明星(e.g.黃曉明),
    墊多幾塊衛生巾,一來可以當吸濕鞋墊,二來可以增高....

    [KaKa回覆10/29/2012 12:02:05]Hahaha....都有睇咗前面好幾篇 post...不過,最好笑呢篇...
    [版主回覆10/29/2012 11:50:15]嘩,乜你有新野唔睇,竟然睇埋呢尐舊野呀!

    回覆刪除